Klingendes Konzell
 



Was wäre ein Dorf, ein Dorffest, ein Vereinsfest, eine Hochzeit aber auch eine Beerdigung . ohne Musik? Die Gemeinde Konzell ist stolz auf ihre Musikgruppen, ob Blaskapelle, Tanzkapelle, Stub'n Musi, Alleinunterhalter, Sänger und nicht zuletzt auf den Kirchenchor. Kaum eine andere Gemeinde im Umkreis hat soviel "Musikalisches" vorzuweisen.

Blaskapelle Rudi Deser

Die Konzeller Blasmusikanten erspielen 1. CD


  Musikalische Präsentation im Dorfwirtshaus Gossersdorf

Kapelle Weißblau Königstreu

Kirchenchor

Blasmusikfreunde Konzell


Gossersdorfer Stub`n Musi

Konzeller Buam 1960

Geschwister Ettl (Sepp Hans sÀnnerl 1948)

 

The Silverlords 1977

 


Liada vom Woid

Am häuslichen Herd, im Hoagart'n, aber auch im Wirtshaus ist früher viel gesungen worden. In neuerer Zeit ist dies nicht mehr so. Die Schuld daran liegt teilweise an der Schule, wo der Gesang ganz in den Hintergrund gedrängt ist und die natürliche Anlage der Waldlerkinder zum Singen zu wenig mehr ausgebildet wird. Radio, Fernsehen, Video und dergleichen tun ihr Übriges. Trotzdem, wenn nicht gerade deswegen, seien hier wenigstens ein paar Lieder aufgerührt.

 

Konzeller Ari
Geschwister Ettl, Konzell

1. s`Konzeller Dörfal is scheibn kuglrund,
ja da wann ma auß`n umma geht,
nachat beißt eam koa Hund,
ja da wen ma auß`n umma geht,
nachat beißt eam koa Hund.

2. Im Konzellera Dörfal
Geht`s kreuzlustö zua,
: Ja da wachst koa Betschwesterl auf
Und koa trauriger Bua. :

3. Aba auslassn deia ma nöt,
Weit liaba sterbn,
: Aba aufn Stoahäuferl hausn
Und kloaweis verderbn. :
 



   4. Wann ma mir amoi sterbn,
   Wer ma eigram in d`Erd,
   : Aba da wern dö Leut sagn;
   Dö war'n `s Ausgrabn no wert :

 

Mir san vom Woid dahoam
Text und Melodie Ferdinand Neumaier

1. Mir san vom Woid dahoam, dös kennt a jeda glei,Wenn`s von den Bergen hallt, dann san ma mir dabei.Und wenn a Stutzerl kracht, dann san ma mir um d'We`,Mir san vom Woid dahoam, da Woid is schö!

2. Und unser Häuserl, dös ka uns koa Wind vowahn
Ja, weil ma`s Schindldach mit lauta Stoa ischwar`n.
Unds`s Häuserl steht im Woid, an Steigal muaßt naufgeh`,Mir san vom Woid dahoam, da Woid is Schö!

3. Und d`Deandln, dö ma ham, dö machan uns so stolz,San wia dö junga Baam da draußt im Tannaholz. Uns schlagt dös Herz so laut,
sehg`n mir dö Baamerl steh`,
Mir san vom Woid dahoam, da Woid is schö!
 

 

4. Mir san af Straubing zua als lust´ge Bauernknecht, Weil mir uns ei' bild't ham, dös war für uns dös recht. Uns hot nix g`falln da draußt, ham müaß'n gleich hoamgeh`, Mir san vom Woid dahoam, da Woid is schö!

 

d`Woidhoamat
eines der schönsten Lieder des Waldes

1. Da Woid dös is mei Himmereich,
Drum bin do gern z`Haus,
Wan d'Vogal singan in da Fruah,
Dann ziagt`s mi einfach naus.
Da bin dann bei meine Baam,
I sitz mi auf an Stoa,
Vo weit'n hört ma s`Glöckerl schlog'n,
Wia schö is so aloa.
A Waidlerherz schlagt für sei Hoiz,
Is a oft schwaa dös Leb'n,
An Waidler gfoits.
Er bleibt da Hoamat treu wia seine Baam,
Am schönst`n is hoit doch bei uns dahoam.

2. Und wann da Böhmisch Wind im Hiagst,
De Lauba obareißt,
Da Schnee im Winter da und dort,
An schöna Baam umschmeißt.
Na g`spür is in mein Herz'n drin,
Das ois amoi vogeht,
Drum bin i z`friedn und voller Freid,
Solang mei Woid no steht.
A Waidlerherz. . .

3. Und bin i amoi in da Fremd,
Na druckt mi s Hoamweh boid,
 

 



  Da drauß'n hoit is net lang aus,
  Mir schreit da Boarisch Woid.
  Wann`s no so schöne Platzerl gibt,
  Aaf dera weit'n Welt,
  Dei Hoamat kann dir koana geb'n,
  A net für Guat und Geld.
  A Waidlerherz. .. .

  4. Für jed'n kimmt amoi da Dog,
  De Stund wo s'Herz bleibt steh,
  Aaf dös warum da gibt`s koa Frog,
  Wenn d'Zeit aus is muaßt geh.
  A letzte Bitt hob i an Euch,
  Dö deaft`s ma net vowehrn,
  Da Woid dös wa mei Himmereich,
  Laßt`s mir mein Woid net sterb'n.
  A Waidlerherz. . .